THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday 4 August 2009

aku masih disini..

holaa...
aku da balik kuantan....
meneruskan idop as law student..
eah2...walaupun elaun da masuk aku stll
rasa cam xcukup duit...hehe
manusia xpernah puas ngan apa yg ada...
aku beli wedges ngan duit elaun 2..
its so cute!!!putih hitam kotak2...
murah jer and i puas aty...
tapi memandangkan ia agak tinggi...
aku nak panjat tangga naek penthouse ni...
memenatkan....
n baru aku tau...ada banyak duit wat sakit kepala..
x beli pun barang yg di listkan...
sayang duit...hehe...

today,
class madam rose...ada speaking test..
ramai lak yang skip class...
seme kena H1N1..
ayoo...yoo...
xlah seteruk yang disangka..
leh gak aku membantai cakap org puteh...
cite psal PLKN...hehe...

H1N1 ni...
ramai lak yang g check takot2 la terkena..
housemates aku da risau...
paling xbest diorg cam takot2 nak kuar g mall..
true..preventing is better than cure..
xsyok la bila nak g window shopping together2...?
da terbayang...
icecream cake baskin robbins..
sushi...
erm....
wayang baru..The Proposal...
cam syok...bila nak g?...

aku harap..my world will getting better...
semoga semakin bersemangat...
teruskan idop n buat yang terbaik...

0 comments: