THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday 28 July 2009

aku disini d cyber cafe...

yuhuu...
i'm still here wif my bff,to be doctor...Miss Wawa...
the basketballer...haha
she's staring at her laptop...
nampak cam check email...

guys!!!
ELAUN DA MASUK!!!!!
merujuk perkara ini aku
nak nobatkan diriku ini sebagai OKS...
(orang kaya-sementara)...
kuang3!!!!:D
ngak sabar nak balik UNited of Kuantan...
ai...but still at home....
so ok...
kecoh 1 mesia elaun da masuk...
june n xarine le....
bg tau...n aku da kuarkan duit 50 inggt...
xtau nak beli aper pun...erm...
banyak nih things to buy...
haha...

i miss my bestfriends alot!!!!
Wanna,Ecah,Aina,Enun,Amoh...isk3;(
diorang jumpa....
yela satu negeri aku jer sesat cni...
camner aku nak jumpa diorg...
parents aku xbg g klantan....
isk3...misss them truly,deeply,madly....
we are far apart....
oh God....i'm helpless....

is my choice is right taking Law???
i've been thinking 'bout it...
argh...kena jugak...
dis is goin' 2 be apart of my life....
erm...

malas da aku nak menekan keyboard nih...
semoga ketemu lg..
chow sincee...zzzz....

0 comments: