THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday 8 August 2009

aku disini bersama laptopku...

salam..
hari ni aku wat record baru..
bangun tido kol 1 tengah hari....
haha memang sungguh2 aku tido...
semalam tido lewat g basuh baju sampai kol 1 pagi lebih...
da la mesin wat hal...kopak duit aku...

semalam gak start dari kol 1 t/hari sampai 9 malam...
aku kuar g ronda2...
from mega to ecm...siap g post office lagi...
hakhak...
abes duit aku yang tak berapa banyak tu..
da beli broadband arap x bwk probz...
siap aku ngan farah sempat lagi beli tshirt nak pakai untuk
campus day out esok..
haha da la samer design..
ni citer pasal farah..sekarang ada nampak perangai sebenar dia sikit2...
ataupun dia ngah developt character baru...aku tak tau..
tapi lawak n fun...xle aku sopan sgt 6t...
ngah2 kitorg tengok video clip TVXQ klu tak silap...
leh dia rap tukar lirik lagu 2 tetiba...
aku nagan June mula2 senyap tak terkata...
kehairanan...
sebelum ni si june jer berkemampuan wat g2..
pastu kitorang bantai gelak kuat2....
acececeh...maksud ny si farah ada bakat terpendam ler...:D
hehe...arap akan kekal positif n i can get to know her better....

semalam gak aku rasa macam ari pertemuan sedunia...
aku jumpa my xschoolmate,Fatin...
dia belajar kat kolej indraputra...
terkejut giler...mujur le kitorg tak nangis tetengah org ramai 2....

pastu lak jmp my cousin punyer cousin..
Shamil n his big bro,Ezo...kecoh...
mujur le aku bersopan masa 2...
tak de la sampai story pelik2 kat mak aku...
rupa2 Ezo ada sumthing ngan cousin aku,Kak Huda sekarang..
aku kenal shamil ni masa aku spend almost 2 weeks kat umah cousin aku...
kat puchong few weeks sebelum datang belajar kat sini...
his nice...belanja kitorg Kfc lak...
first aku ingat dia budak2 agi..
ruper2nya sama umo ngan aku...paling cute budak ni ske minum susu
n ske la memecahkan suasana senyap ngan menyumbangkan suaranya yg tak berapa enak tu ngan lagu2 ntah paper...sempoi abes...

sesudah itu tetiba sampai la mesej dari mak aku...
aik camner dia leh tau...ni mesti si shamil report...
aku x bagi tau pun mak aku aku kuar g mall...
kantoi...hehe...

owh tetiba rasa nak makan kfc...
xarine ler ni bagi cadangan...
omg....
okey ler gua chow dlu..
bubye...

0 comments: