THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday 14 August 2009

aku disini bersama laptopku...

hari ni as i told b4...
my family came....
owh...hepi sgt2...sampai xlena tido...
(walaupun bangun pagi kol 11.30...hehe...)
my aunt pon datang...
1st kitorang g kuantan Parade....
beli2 baju raya...
haku tengok mak aku shopping camlah dia tak akan shopping lagi pasni...
hehe...aku pun ofcoz amek kesempatan
sempatlah rembat blouse n jeans...
tu kira sesopan mungkin aku beli barang...mybe aku da aim nak
beli barang kat tempat laen kot...
tapi lom cukup lagi esok nak kuar g mega ngan june...
wei aku ngan dia jer kat rumah esok....
borink ler....kitorg plan nak tido sepuas hati dlu....
shopping lagi...elaun semakin surut....
kena wat plan baru....
balik ke story asal...
aku beli beg baru gak....beg silang da seminggu aku aim nak beli...
aku tengok kat mega tapi beli kat k.parade lak...
warna itam merah kotak2...
hehe...ala...aku lom beli kasut lagi...purse baru da ada..
alamak klu mak aku tau mesti dia bebel...
aku tukar purse setiap bulan...
duit tak der pun....pastu lak g mega...
tak beli paper pun...
oleh kerana aku telah menyuntik cinta ribbon strips kat adik2 aku...
so...tadi famous amos menjadi pilihan...
cam nak gila dok kat kiosk dia...
dari ribbon strips ke mashmellow n biskut kitorg beli...
pusing2...g tanjung lumpur...
senyamannyer aku melantak...tersenyap seketika...
puas hati dapat makan fav.food...
sotong celup tepung n ikan siakap masak steam....
wah tabik r kat tukang masak c2...
memang mengancam...

ha...pasal esok...aku ngan june jer stay kat umah koz...
dayang n dayah g jengka debat...
farah kat umah...
ada nak d ceramah ketuanan melayu..
lain2 g futsal...
so last skali mujur le june refuse nak g futsal 2 klu tak lagi la naya aku stay sensorang...

pasal nak menambah duit poket ni...
aku plan nak jual kerongsang...
ada la untung sket....leh la wat shopping hak2...
da 2 aku jual prepaid cepat jer habis tapi untung nothing...
parents aku da bagi green light so ok la 2....
ayah aku l;ak cakap dia nak bukak bussiness baru...
ala kedai kecik jer...kedai cam 1 stop center...
jual produk macam sendayu tinggi..g2 la...
aku da nampak da kerongsang aku berderet kat depan kedai 2...
hehe...ala xkan xleh enter frame sikit...
ayah aku lagi ske kot...
mcam dia selalu ckap...
nak kaya berbussiness jawapannya...
salah satu sebab dolu2 dia beria2 sangat nak suh aku amek farmasi
sebab dia nak aku buka farmasi sendiri la...
rela dia nak sponsor...
tapi anak dia ni memang bukan jiwa sains kot...erm
but if dia memang buka kedai 2 memang aku akan masuk campur...
jadi cashier pun ok...
mintak2 jadi...hehe....

erm...itu jer kot...
da melalut2 ni mata pun da ngantuk...
sambil2 dengar lagu tvxq...on and on...
best la lagu ni...
n kebanyakan lagu diorg pon...
june gtau..diorg masuk guiness book of record tau...
4 kelab paling ramai ahli n gambar paling banyak diambil..
aku pon nak jadi fan rasmi gak
tak pelik pon coz diorg lengkap..
da la ensem,,,based on record Xiah n Hero on the top list suara palinh best kat korea tau...
x rgi minat diorg...n first nya diorg yang ditawar kan berlakon sebagai f4 kat dalam cite
Boys over flowers tau...but oleh kerana bz sangat diorg tolak...
aku rasa klu diorg terima lagi meletop...
sekarang diorg wat promosi kat us,,,jangan maen2...
world class tau...huhu...
ok...salam....gua chow,,,,

0 comments: