THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday 5 August 2009

aku disini bersama laptopku...

owh....awal aku online aini...
well...UK ari ni berkabus...
sejuk n nyaman...
both of my classes cancelled...
quite epi coz pas ni nak tido..hehe...
tapi ad class ganti esok...
ok...

H1n1...
group sketch aku ad prob...
kitorg da semangat nak buat...
but 2 of our member demam..
mula2 Wanny tadi Ilyas lak...sian diorg..
cepat gile merebak...tpo x positive kot...
arap dorg cepat2 sembuh alot of things to do...
semalam aku kuar ECM beli brg ngan Farah...
abis dalam 30 inggt...Syok g shoppg...
props da hmpr siap....
xcited kitorg buat semalam...smp kol 2 pg...
comel lak bl tgk semula...
To Wanny n Ilyas...cepat sembuh ye korang....
INSYAALLAh..

HEPI BDAY TO MAK!!!!
ari ni bday org paling aku sayang....
yang ke 44 thun...
mak x ingat pun bday dia...
pagi tadi aku just mesej...
tapi aku tau mak aku da puas aty...
kata2 yang eclass da cukup untuk dia...
still aku nak beli present...handbag maybe...
hehe...to Mak...
semoga akan sentiasa sihat sejahtera...
semoga sentiasa bahagia bersama org2 tersayang..
terima kasih untuk segalanya...
u r the best for us...
TERIMA KASIH YA ALLAH...
kerana kurniakan seorg wanita yang pasti sentiasa menyayangi kami...
untuk kami merasai nikmat kasih itu YA ALLAH...
semoga Mak akan sentiasa dapat terbaik untuk kehidupannya...
AMIN...

pasal MTV World Stage..
nampaknya macam x leh g...
agak sedih tapi...maybe ada hikmah disebaliknya...
hrm...
bila TVXQ nak datang Malaysia?...
nak tengok live performance....
klau diorang datang 4 sure macam mana pun aku akan g..
x kisah la tiket harg berapa pun...
U-kNOw oPPa!! sarang hea!...

Bulan 10 ni bday my most best bestfriend ever!
hek3....
so aku plan nak bagi adiah
sumthing that so sweet n meaningful..
nak wat handmade scrap book...
about our fwenship...anything yang aku nak dia tahu...
akan ku buat ngan penuh kasih sayang...
harap dia akan suka...
sentimental value 2 penting...
Wanna, I really MISSSSS u!!!!....

Okie dokie...chow dlu...
bubye...
(suasana suram ni wat aku rasa sedih lak...manusia xkan lari dari masalah kan?)
:)

0 comments: