THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday 19 August 2009

my blog is my diary

Da berape ari aku xmenjenguk laman blog a.k.a
Diari aku….
Well..busy kot…mentelaah dunia penuh cabaran…
Menjalani hari2 seorg student law…
Ceh…mcm ler rajin study bz wat benda laen…
Sketch…argh..baru abes....
alhamdulillah...siap gak..walaupon berterabur...
to my groupmates...tq...ur the best...
Haha…gelak…lawk tol ilyas blakon jadi bapok…
Mengancam siot…lembut kalah aku….
Pasal law ni…
Erm…aku memang malas la…
Tolong la wahai diri sendiri…
This is not permainan la wei….
Bangkit…

Say hai to my beloved books….
5 tahun,5 bulan-hlovate
Hai suria-farihah iskandar
Da habis baca 5t,5b…ala comel…
Sweet sangat…aii…teach me a lot…
Ae…hai suria 2 bukan aku beli sebab name aku…
Tapi nak tahu kesinambungan sahabat baik jihan dalam dear yayah..ngerti?
Dapat tahu sumtim pasal farihah iskandar…she pernah
Study kat mrsm kt…hailah….maranist jugak ker…
Pasal hovate lak aku rasa dia pompuan…
N dapat tahu dia study kat oversea n from perak…
Got both of their email…
Blog farihah comel sangat…

Erm…nape aku skema sangat nie…sengal otak…
Xder mood…(tapi da kembali ke bentuk asal…:)
Tak parah pon putus chenta.. a week jer effect…
About being cheated n left….
I got to know sumtim…few days before…
He is on dating with a girl..
Aku x kesah langsung…memang…
I’m really2 free now…return to old me…

akhirnya...wanna kol 2 pon pas aku antar mesej..
tau dia bz...
Lega hati cakp xsampai setengah jam tapi kesan cukup mendalam…
She knows me better than anyone…
Tq my friend 4 being there for me…
walaupon aku tau ada yang cakap belakang...
sorry menyusahkan...
Macam ana la…walaupun ada aie,noni,iyan n bat…
Yaya till on the top list..
(p/s:rujuk 5 tahun,5bulan…hehe)

Still a lot of thanks to my housemates n wanny…
Well friends…walaupon aku ni jenis gelak memanjang tapi…
Aku ni sensitive n need support tau…
Back to the story…
On the night I was dumped that boy ada declared ngan another
Girl pon dari kelas aku..
Kalau2..he want to makes me jealous..
Sheh…malam sket bukan jenis aku….
Nmpaknya alasan nak putus yang dia kasi kat aku yang
Buat aku yang macam bersalah hanyalah….
Maenan seorang bernama lelaki…
I not deeply fall in love tahap desprated la kat dia…
Actually xfall in love pon…
Hah…I will not jadi bodoh lagi terima orang sesuka hati…
“ditch him.find some1 better.find some1 that bring you straight to syurga,
Not neraka”
Biar la aku masok kategori philophobia ker or will be gamophobia ker…
That’s me n myself..ada aku kesah..haha….
Love…there’s more than what meet the eyes..
Yela…bukan nak cakap diri baek..
Tapi tyme kapel 2 boy 2 ajak kuar aku xnak..
Bukan nak berlagak…aku kalau xrasa selamat ngan org 2..
Aku xkuar sesuka hati..amar makruf nahi mungkar..

Tengok la pilihan dia sekarang memang jenis senang nak dibawa pegang…
Boy tu cakap kelangit…ceh…akhirnya…leh Nampak perangai sebenar….
Peribahasa baru: don’t judge a book by its wrapper….haha…

Surah albaqarah:ayat 216…(tq to hlovate)…
…boleh jadi kamu membenci sesuatu,
Padahal ia amat baik bagimu,dan boleh jadi pula
KAMU MENYUKAI SESUATU,
PADAHAL IA AMAT BURUK BAGIMU;
Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui.

Aku masih terselamat…Alhamdullilah…
Love..jangan rosak kan maksudnya..kalau kita xfaham apa maksudnya…
Kita mencinta orang adalah kerana hati,perasaan dan perangai yang
Mendamaikan…cinta,tak perlu sebab untuk jatuh cinta..it’s just there…just happen…
Aku xnak lagi mencari biar datang sendiri lau aku ada mr.right la…
Mcm mana pon klu da jodah aku jadi his mrs. Right jugak…
So no need 2 worry…

La nape aku ni menulis macam pohon nyiur melambai-lambai
Dipupuk bayu ni haha…:D
Owh kalau boleh…(ish ni kes demanding)
Aku nak my Mr. right tu boleh jadi my love,worrior,abang,advisor…
My superhero…ailah…ada ker????....
Yang leh wat aku rasa selamat…tak pening kepala ngan dia..
Just there when I need him…tell me what is good n what is wrong..
Leh terima macam mana kepala aku berfikir…
N x akan nak suh aku ikot kepala dia jer

I hate sesetengah lelaki yang fikir…
Bila da kawen pompuan 2 akan jadi orang gaji dia..
Wei ni zaman cyber la…
Sengal la mamat2 yang masih tipikal ni…
Ehem…walaupun aku masih lagi…ada yang aku bataskan…
Tipikal gak…tengok la…takkan nak open semua benda…aku still dak kampong…
Huhuhu…

Eah..panjang lak aku menaip ni…
Paper pon wish me luck n rajin2 la belajar…
More things to be satel…
bru ni aku ngan june wat prank kat farah n dayang niat nyer nak bagi
Keychain jer truly from our heart….
Gelabah diorg….well xtahan nak gelak…
Sampai kuar air mata…
Ader ker gaduh pasal ribbon strips…
Jadi cam nangis betol lak-bak kata penonton la….
Hehe..cun la…kelam kabut diorg….
Leh wat lgi ni…suka2…ilang tension….

p/s: hafiz n zarin…bawak2 cool sayang sama sayang aper masalah..
aku ni on jer…tolong kawan jangan segan ngan aku..zarin pon a banyak tolong aku…
setel cepat2…bengkek hati x siapa yang tau…

P/s lagi: aku nak daftar jadi cupid leh x?...show the love but cant be loved n fall in love…
Fuh….erk ni…withdrawal symptom ker?...
alamak!!!...

oteh...
bubye..salam
Chow…

0 comments: