THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday 21 August 2009

happy berpuasa semua!!!

selamat berpuasa semua...
ntah kenapa aku rindu sangat zaman sekolah...
rindu ngan kawan2...
everything da tak sama..
last year...ada org siapkan makanan tok berpuasa n sahur
(walaupon sahur tak bangun pon...hehe)
sekarang da kena wat sendiri...
last year...waktu sahur roommates aku memang manjakan aku...
tq to wana n ghah..
oleh kerana aku malas nak bangun sahur diorg just kejut kan aku n da siapkan
roti sapu planta n milo...
waktu berbuka lak...
ramai2 makan kat ds...share makanan...
gilir isi nasi...ingat lagi...
kitorg ada 3 malam tu x tido sebab nak tunggu sahur...
borak punyer borak nak dekat waktu sahur tu akhirnya aku x pegi pon...
selamat mendarat atas katil ngan selesanya...
terawih pon senang...
hari2 terakhir puasa kat sekolah...dak laki wat kecoh waktu sahur...
diorang pasang mercun das...terang langit mrsm jeli...
haha...dengar lagi ustaz zabedi jerit marah dak2 2..
walaupon ustaz x dapat tangkap pon saper buat..
owh...rindu sangat2...boleh x merasai semula kenangan 2?...;(
high school kat mrsm jeli terbaik!!!...

sekarang semua kena wat sendiri..
masak nasik..beli makanan...
bukan nak merungut...tp insyaallah...
semua ok...
terasa diri ni da dewasa...
tanggungjawab untuk diri sendiri 2 lagi besar...
harap2 puasa kali ni lebih baik dari tahun2 sebelomnya...

hari ni...
kuar g ecm...
beli barang untuk puasa...
pastu g makan kat noodle station...
best n berpatutan...
tomyam n hazelnut chocolate dia memang power!
fuh rasa lebih berbaloi dari starbucks punyer java chips...

nak cakap aper lagi eks...
esok kena g padang lalang...
ppk 2 lak...g jer la...ala just 2jam...
relex jer...bisa diatur...

macam mana 1st tyme puasa kat cni ni?...
nanti nak g buka puasa kat pdang mpk depan masjid negeri 2...
mest meriah...

bimbang...ayah demam...
harap x melarat...tapi da seminggu...
mak da la tak berapa sihat...
nanti balik da tak leh goyang kaki..
kena tolong mak masak...
maybe aku lak akan bangun masak sahur..
biar mak tido lena sikit...
(hehe..yela 2...macam Tok xantar makanan)
nak masak ape?
goreng telur?
tu jer aku tahu...hek2...

just ni kot entry ari ni...

p/s: semoga kita semua akan peroleh kesenagan dalam hidup dan segala kepayahan tu
adalah pengajaran untuk kita jadi yang lebih baik...Allah tak aka bagi kepayahan kepada umatnya
jika umatnya tak mampu nak hadapi...everything happens with a reason...

see u nxt tyme...
bubye...:D

0 comments: